Nyűgözze le az ügyfeleit a póló emblémázással!

Emblémázott póló
Emblémázott póló

A nyugati országok után, a reklámajándékok a hazai piacra is betörtek már egy ideje és tették ezt soha nem látott rajongással, lelkesedéssel övezve.

A meglepetések ezen típusa, mint például a póló emblémázás, általában a cégvezetők kedvelt eszköze a kollégákkal történő kapcsolat erősítésére és a leendő, többnyire még szkeptikus ügyfelek lefegyverzésére, de a szóban forgó praktikus tárgyak a már meglévő partnerek iránt érzett hála kimutatására is tökéletesen alkalmasak. Szívesen megtudna többet is?

(tovább…)

A marketing outsourcing bizonyos feltételek mellett üdvözölendő dolog tud lenni.

Marketing outsourcing
Marketing outsourcing

Ha tevékenységek kerülnek kiszervezésre, annak soha nincsen jó visszhangja. Ennek a lépésnek ugyanis szinte mindig az a katalizátora, hogy az érintett cég, vállalkozás költséget akar csökkenteni, s ennek oltárán aztán ilyen-olyan, korábban saját hatáskörben végzett munkát kiszervez. A marketing outsourcing, a marketinges munka kiszervezése azonban általában nem ebből (illetve főleg nem ebből) a megfontolásból szokott megtörténni. Aki az marketing outsourcing mellett dönt, az legtöbbször azért teszi mindezt, mert nem ért a marketinghez. Vegyünk egy újonnan induló céget, amit fiatal, sikerre éhes fiatalok alapítottak azzal összefüggésben, hogy aztán azzal foglalkozzanak (értékteremtés, adásvétel, forgalmazás stb.), amihez értenek. Ilyen környezetben nem biztos, (tovább…)