Bizony sokan mondják például a Nike és az Adidas brandekre, hogy ezek sokkal többet jelentenek egy átlagos sportmárkánál. Rengetegen azt állítják, hogy ezek a divat márkák a stílusos termékeiknek, esztétikus produktumaiknak köszönhetően egy teljesen új irányba terelték a sportfelszerelések kialakítását és tervezését.
Ha az ember megnézi az elmúlt évek egyik legelterjedtebb és legsikeresebb lábbelijét, a Nike Air Max-et, akkor rájön, hogy ez nem csak szimpla sportcipő, hanem egy divatos, esztétikus és stílusos kiegészítő, melyet a sportolás helyett sokan inkább a mindennapi viselethez hordanak.
Ez teljesen érthető, hiszen a cipő minden bizonnyal szemet gyönyörködtető, és olyan módon idomul bármilyen egyszerűbb vagy elegánsabb szereléshez, mely valóban egyedülálló.
Ennek a sportra és divatra vonatkozó dualitásnak köszönhetően egyre több online áruház foglalkozik a divat márkák kínálta termékek forgalmazásával. Itt mindenképp említést érdemel az Arany Elefánt nevű cég, amelyiket a http://aranyelefant.hu honlapon lehet elérni.