Az internet felületén, a termékeit értékesítő vállalatokra ugyanazok a pénzügyi szabályok érvényesek, mint a plázákban vagy az utcákon felállított standokra. A webáruház könyvelés tulajdonképpen online forgalmazott produktumok elszámlázásával foglalkozik.
A www.webshopkonyveles.hu honlapon minden elvállalt feladatról részletes leírást kaphatnak az érdeklődő cégtulajdonosok. A webáruház könyvelés alapjában véve felméri a felkínált gyártmány, esetleg szolgáltatás típusát, eszközök esetén pedig arról is tudomást kell szerezniük, hogy az érintett cég állítja elő vagy csupán üzletel, kereskedik velük.
A webáruház könyvelés nem egyszerű munka és kevesen tudnak vele megbirkózni. Teljesen sajátos terület, hiszen a webshopok különféle egyedi akciókkal, hűségpontrendszerrel próbálják a kíváncsi embereket bevonzani, ezeket pedig nem könnyű számon tartani. A hűségpont könyvelésen kívül, e-könyvelés, sőt, PayPal könyveléssel is foglalkoznak, de a regisztráció utáni akcióknak is külön kategóriát szentelnek.