Bármilyen rossz tapasztalatunk van a promóciós eszközökkel kapcsolatban és bármennyire nem akarjuk elfogadni, de ahhoz, hogy egy vállalkozás jól menjen, szükség van reklámra. Hiszen minden téren, nélküle egyszerűen elvesznénk a tömegben. Persze az egészen más kérdés, hogy milyen marketing stratégiát vetünk be.
Amennyiben lehet, tartózkodni kell az olyan megoldásoktól, amelyekből már mindenkinek elege van és amelyek miatt, pontosan azért fog elkerülni bennünket, mert az arcába lett tolva, hogy a mi szolgáltatásunkat, termékünket válassza. A Dog & Pony ügynökség is azt vallja, hogy a kreativitásra, egyediségre kell törekedni.
Igen, van egy alap eszköztár, amit használhatunk, de azt személyre kell szabni és olyan formában tálalni, hogy az ne csak egy újabb hirdetés, reklám legyen, amitől sikítva futnak el az emberek, hanem valami olyasmi, ami felkelti a figyelmet. Ez nem egyszerű feladat, de azért vannak többek között a Dog & Pony ügynökség munkatársai is, hogy segítsenek nekünk ebben.
Ők tudják, hogy melyek azok a lehetőségek, amelyeket ki lehet használni, illetve a tapasztalataikra alapozva azt is képesek megítélni, hogy miként lehet ezt az adott esetre ráhúzni, illetve annak megfelelően átformálni. Amennyiben az online kereskedelemről van szó, akkor is szükség van a Dog & Pony ügynökség szaktudására, mert szinte hiábavaló a keresőoptimalizálás és kattintás alapú hirdetés is, ha nincs ezek mögött tartalom.
Ezeket lényegében már mindenki alkalmazza, de önmagukban nem elegendőek. Kell az is, hogy maga a weboldal el tudja adni a terméket. Hiszen ha eljut a vásárló az oldalra, de ott nem talál semmi érdemlegeset, akkor azzal a lendülettel ki is fog lépni és vissza se lehet többé csalogatni.
Tehát, a marketingre időt és energiát nem sajnálva áldozni kell! Segítséget kell kérni és minden erőnkkel azon kell lenni, hogy a Dog & Pony ügynökség által kínált támogatást minél inkább hasznosítsuk és a továbbiakban is eleget tegyünk ennek. Amennyiben a Dog & Pony ügynökség mellett voksol, akkor el is könyvelheti a sikert.