Olaszország kedvenc kávéja. Talán hallotta már ezt a szlogent, ami valójában nemcsak egy reklámszöveg, hiszen 20 millió kávét fogyasztó olasz háztartásból 16 millió a Lavazza kávé mellett tette le a voksot.
Persze ez a brand nemcsak Olaszországban ismert és népszerű, bár kétségtelen, hogy a nagybetűs olasz kávéként ismert szerte a világon. A Lavazza kávé a megfizethető prémiumminőség kategóriája és aki egyszer kóstolta, mindig szívesen tölti újra a csészéjébe. A cég története egy sikerekből álló sorozat, az 1895-ös alapítása óta, ami nem csoda, ha figyelembe vesszük a szigorú minőségi követelményeket és az okos üzletpolitikát. A Lavazza kávé persze önmagában is megállja a helyét, de mint tudjuk a jó bornak is kell cégér és ez a márka, képzavarral élve, ez esetben jó bor.
Az olasz kávészakértő széles termékskálát kínál, a világ minden valamirevaló kávétermelő országából szerezve be a kiváló minőségű alapanyagot. Évi 1,3 milliárd eurós tiszta haszon a cég sikerének fényes bizonyítéka, ami persze nem létezne a 2700 dolgozó munkája, no és a fogyasztó nélkül.