Amikor egy új céget akarunk nyitni, vagy a már meglévő cégen belül, egy új terméket akarunk a piacra dobni, az első lépések között fog szerepelni a megfelelő reklámozás. Nem mindig a nagy reklámok hozzák meg a várt eredményt, hiszen van, amikor egy szimpla reklámtoll vagy reklámajándék többet ér, mint a hatalmas hirdetőplakát. Mivel a reklámozás nagyon tág fogalom, így mindenki megtalálhatja a számára és cége számára megfelelő kategóriát. Lehet interneten, TV vagy rádió reklámban, hatalmas plakátokon hirdetni, ami valószínűleg több emberhez elér, viszont nagyobb is a költség.
A kisebb fajta figyelemfelkeltés, mint például a szórólap, póló, sapka, emblémázott reklámtoll, esetleg öngyújtó, egyéb kiegészítők osztogatása közvetlenebb módszer. Igaz, hogy időigényesebb és több munkával jár, de így szemtől-szemben lehetünk a potenciális vásárlókkal és könnyebb velük a kapcsolatot felvenni. A reklámtoll nagyon praktikus reklámajándék, mivel egyben az adott terméket vagy céget hirdeti, mellette pedig fontos használati tárgy, mivel írószerre mindenkinek szüksége van.